Fortsætterhold hos Hundeskolen Trofast

Vi fortsætter hvor vi slap, for hunde der har gået til træning på hundeskolen Trofast før.

Fortsætter holdet er for dig lige vil have lidt mere, det kan være I har holdt en velfortjent pause, eller det kan være du syntes I er så godt i gang at du har lyst til at fortsætte lige efter du sluttede på det forrige hold.

Da det ofte er teenagere der er på dette hold, arbejder vi en del med selvkontrol, at kunne passere hinanden, at kunne laver øvelser tæt på hinanden, at kunne stoppe på nej også selvom der ikke er nogen der holder i snoren osv.

Og så er der selvfølgelig stadig den obligatoriske lege tid, for selvom man er blevet voksen eller næsten voksen så er det stadig vigtigt at holde sine sociale færdigheder ved lige.

Jeg glæder mig til at se dig og din hund igen.

Første mødegang er obligatorisk og foregår uden hund og varer 2½ time. Der er 6 hunde på holdet, og undervisningen løber over 10 uger i sommer halvåret og 8 uger i vinter halvåret.

Nye hold bliver slået på på forsiden.

Vigtigt

Hunhunde i løbetid, må ikke komme på træningspladsen, men jeg opfordre dig til at komme alligevel, der er stor læring i at se og lytte.